topic

03 شهريور

فرایندی ساده جهت برندسازی

, 0 , 2751

دیباچه

یک فرایند برندسازی مستحکم می تواند کسب و کار شما را از یک کسب و کار کوچک به یک رقیب سرسخت تبدیل کند. شما درخواهید یافت که مشتریان شما اعتماد بیشتری به برند شما خواهند داشت، و به احتمال بیشتری به خرید چیزی که شما می فروشید، مبادرت ورزند. یک پیام سازگار و هویت بصری برای تقویت هدف خود ایجاد نمایید. برند خود را در تمامی جنبه های تجربیات مشتری بگنجانید: چه جلوی فروشگاه باشد، چه روی وبسایت شما یا در تعاملات شخصی شما

فرایندی ساده جهت برندسازی

آیا برند سازی آسان است؟ واقعیت این است که کار یک شب یا حتی چندین ماه نیست. برند سازی قطعا یک فرایند است. با این وجود، تلاش مداوم باعث ایجاد رابطه ای طولانی با مشتریانتان خواهد شد.خود این به معنی افزایش فروش، پروژه های بیشتر، ارجاعی های لفظی و دفاع از محصولات و خدمات شما می باشد. من مسیر برند سازی را برای یک فرایند برند سازی، به منظور دست یابی شرکت و یا برند شخصی شما به مشتریان وفادار، ساده سازی کرده ام.

آیا نمی دانید که از کجا باید شروع کنید؟ تنها از این 11 گام به عنوان دستورالعمل هایی برای ساخت یک برند استفاده نمایید!

گام 1: مخاطب هدف برند خود را تعیین کنید

پایه برند سازی، تعیین مخاطبان هدفی است که شما روی آنان تمرکز خواهید کرد. شما نمی توانید برای همه کس همه چیز باشید، درست است؟

در هنگام ساخت برند خود، به یاد داشته باشید که می خواهید به چه کسانی دست بیاید. شما پیام و هدف خود را فراهم سازی نیاز های بخصوص آنان معرفی می نمایید. اختصاصی عمل کنید. جزئیات رفتارها و سبک زندگی مشتریان خود را تعیین کنید. من چند مثال کوتاه را توضیح می دهم:

مادران مجردی که از منزل خود کار می کردند

متقاضیان و علاقه مندان به تکنولوژی

دانشجویانی که خارج از کشور تحصیل می کنند

مدیرانی که متخصصان را استخدام می کنند

تصویری از مشتریان خود ساخته، سپس برای برند و نام تجاری خود هویتی بسازید که مشتریان آن را درک کرده و خود را به آن مربوط دهند.در هنگام ساختن برند، دقیقا مخاطبان هدف خود را در نظر داشته باشد. سپس هدف و پیام خود را فراهم سازی نیاز های بخصوص آنان قرار دهید.

گام 2: بیانیه ماموریت برند و نام تجاری خود را انتخاب کنید

قبل از این که بتوانید برندی بسازید که مخاطبان هدفتان به آن اعتماد کنند، شما باید بدانید که کسب و کار شما چه ارزشی برای آنان فراهم می نماید. ماموریت این بیانیه عموما تعریف یک هدف به منظور وجود و کار می باشد. این جمله یا بیانیه تمامی جنبه های دیگر برندسازی شما را بیان می کند.

هدف شما چیست؟ بیانی واضح از هدف غایی شرکت خود داشته باشید.

همه چیز شما از لوگو گرفته تا شعار، صدا، پیام و شخصیت باید بازتاب دهنده این ماموریت باشد. همه ما شعار نایک را می دانیم : فقط انجامش بده! . اما آیا شما بیانیه هدف آنان را می دانید؟ هدف نایک: فراهم سازی انگیزه و نوآوری برای تمامی ورزشکاران دنیا می باشد. شما می توان هدف و ماموریت نایک را همه جا ببینید. آنان روی تمامی ورزشکارانی که از محصولات نایک برای رسیدن به بهترین ورژن خود استفاده می کنند، تمرکز می نمایند.

بیانیه ماموریت برند و نام تجاری خود را انتخاب کنید

نایک با ضافه نمودن یک پاورقی به بیانیه خود: اگر شما دارای یک تن و بدن هستید، پس شما یک ورزشکارید! ، از هدف خود فراتر می رود. فکر کنید که با چنین پاورقی ای چقدر بازه مشتریان خود را گسترده می نمایند! این شرکت چنین شهرت و اعتباری برای برند خود ساخته است، که آنان به راحتی می توانند بازه هدف خود را به تمامی تن ها افزایش دهند.

برندسازی خود را کوچکتر شروع کرده و به یاد داشته باشید که اول روی بخش کوچکی از مخاطبان خود تمرکز نمایید. با گذشتن زمان وافادرای به برند شما افزایش یافته می توانید مخاطبان هدف را گسترش دهید.

گام 3: سایر برندهای موجود در بخش صنعتی خود را بررسی نمایید

شما نباید دقیقا چیزی که برندهای بزرگ انجام می دهند را در صنعت خود کپی کنید. اما شما باید از نقاط قوت (و نقاط ضعف) آنان خبر داشته باشید. هدف دوری از رقابت کردن است، شما باید مشتریان را قانع کنید که بجای خرید از آنان از شما خرید کنند. رقبای یا معیار های اصلی خود را بررسی کنید. نحوه برند سازی موثر و یا غیر موثر رقبای خود را مطالعه کنید.

آیا آنان در تمامی بخش ها با هویت بصری و پیام خود هماهنگ می باشند؟

کیفیت خدمات یا کالاهای آنان چگونه است؟

آیا آنان بررسی های نوسته شده توسط مشتریان را دارند که بخوانید، یا در محیط های اجتماعی به آنان اشاره ای شده است؟

گام 4: مزایا و کیفیت های کلیدی که برند شما ارایه می کند را مشخص کنید

همیشه برندی با بودجه بزرگتر و منابع بیشتر برای رهبری صنعتی خاص وجود خواهد داشت. خدمات، محصولات و مزایا تنها به شما تعلق دارند. شما باید دقت کرده و دریابید که شما چه چیزی را ارایه می کنید که هیچ کس دیگر ارایه نمی نماید.

روی مزایا و کیفیت هایی که شرکت شما را منحصر به فرد می کند تمرکز کنید. این مزایا می توانند شامل خدمات معتبر و شفاف تر به مشتری، راهی بهتر برای حمایت از بهره وری، یا ارایه گزینه های مقرون به صرفه تر به صرفه جویی در پول کمک باشند. با تصور بر اینکه شما مخاطبان هدف خود را شناسایی نموده اید (گام 1 را مشاهده کنید)، به آنان دلیلی برای انتخاب شما به جای دیگران بدهید.

واضح است که شرکت اپل تنها یک شرکت کامپیوتری معمولی نیست. یکی از کیفیت های کلیدی آنان طراحی تمیز، و یکی از مزایای آن استفاده آسان می باشد. از بسته بندی های مخصوصشان گرفته تا رویداد های اعلام محصولات، اپل همیشه به مشتریان خود یادآوری می کند که محصولاتش را می توان در کمال سادگی استفاده کرد. هنوز به خاطر دارید که شعار را در سالهای 1997- 2002 به خاطر دارید؟ آن شعار متفاوت فکر کنید بود. این شعار تا به امروز نیز ادامه دارد.

مزایا و کیفیت های کلیدی که برند شما ارایه می کند را مشخص کنید

گام 5: یک لوگو و شعار زیبای برای برند خود بسازید

اساسی ترین (و مهمترین بخش) بخش برند سازی، ساخت لوگو و شعار شرکت می باشد. این اثر گرافیکی روی تمامی چیز های مربوط به کسب و کار کوچک شما ظاهر خواهد شد. این لوگو به کارت ویزیت و جلوه بصری وعده های شما تبدیل خواهد شد. با حاضر باشید که هزینه و زمان مناسبی برای ساخت چیزی استثنایی سرمایه گذاری کنید. شما این لوگو را به منظور بهبود هویت بصری برند خود روی همه چیز قرار خواهید داد.

طراحی حرفه ای یا یک آژانس خلاق و با تجربه را در زمینه برندسازی و طراحی هویت، به منظور کمک به ساخت برند اسخدام نمایید. این تخصص تضمین می کند که شما یک مارک منحصر به فرد و غیر قابل تغییر برای کسب و کارتان خواهید داشت. یک طراح همچنین می تواند دستورالعمل های برند را نیز به منظور تضمین هماهنگی با هر گونه استفاده آتی لوگو و پلات های رنگی مربوط توسعه دهد.

گام 6: صدای کسب و کار خود را ایجاد کنید

صدای شما به هدف، مخاطبان و حوزه صنعتی شرکت بستگی دارد. صدای شما راهی برای ارتباط با مشتریان، و راهی برای جواب دادن آنان است. یک پیام و صدای کاری می تواند:

  • حرفه ای
  • دوستانه
  • در رابطه به خدمات
  • ترفیعی
  • مکالمه ای
  • آگاهی دهنده باشد

خصوصیات و امکانات فراوانی وجود دارد. یک پیام برندی را انتخاب کنید که معقولانه بوده در گروه مخاطبانتان طنین انداز شود. ویرجین آمریکا برای خدمات مشتری قابل اتکا و دوستانه ی خود کاملا شناخته شده بوده، و همین پیام برند آنان را ساخته است.

گام 7: یک پیام و شعار کوتاه برای برند خود بسازید

در هنگام برند سازی به صورت مختصر خود را به مشتریان معرفی نمایید. از صدای کسب و کاری که خود انتخاب کرده اید استفاده کنید. پیام شما باید منحصرا در رابطه با برند خودتان بوده و حداکثر در 1-2 جمله بیان شود. این پیام پشت لوگو و شعار شما به منظور تعیین جنبه های کلیدی هویت شما، چیزی که ارایه می کنید و دلیل انتخاب شما توسط مردم قرار می گیرد.

یک پیام برند فرصتی برای ارتباط در سطح انسانی و ایجاد رابطه عاطفی مستقیم با مشتریان می باشد. بدین معنی که زبان و لحنی که استفاده می کنید باید به راحتی قابل درک بوده و باعث ایجاد یک طنین احساسی شود. پیام خود را کوتاه و واضح کنید. از همه مهم تر: در هنگام ساختن یک پیام بجای معرفی قابلیت های محصول... دلیل اهیمت آن برای مشتریان خود را توضیح دهید.

تامس شوز یک محبوب اجتماعی بزرگ و پیش داوری بسیاری مثبتی را برای برند خود ساخته است. آنان به وضوح پیام خود را مرکز و جلوی وبسایت خود تعریف کرده اند : بهبود زندگی ها. به ازای هر محصولی که شما خریداری می کنید، تامز به یک نیازمند کمک می کند، یکی برای یکی .

یک پیام و شعار کوتاه برای برند خود بسازید

گام 8: بگذارید که هویت برند شما بدرخشد

مشتریان به دنبال یک شرکت معمولی دیگر که همان محصولات سایر شرکت را ارایه می کند، نمی باشند. بلکه آنان دنبال تجربه ای درخور نیازهایشان هستند که توسط تعاملات بین فردی هوشمندانه حمایت شده باشد.

کاری کنید که شخصیت شما در تمامی جنبه های برندتان دیده شود. با شخصیت و هویت برند خود در تمامی نقاط تماس سازگار و هماهنگ باشید. این امر می تواند به سادگی زیر باشد:

  • یک لحن مکالمه ای در ارتباطات (استفاده از من و تو ).
  • اشتراک گذاری محتوی پشت صحنه
  • گفتن داستان هایی در رابطه با تجربیات واقعی
  • توصیف خدمات و محصولات خود به صورت غیر منتظره و دمدمی

گام 9: برند خود را با تمامی جنبه های کسب و کارتان در هم بیامیزید

برندسازی هیچ وقت متوقف نمی شود. برند شما باید قابل دید بوده و در تمامی چیز هایی که که توسط مشتریان دیده می شود (و دیده نمی شود)، بازتاب یابد. هنگامی که یک مشتری به دفتر شما وارد می شود، برند شما باید هم در محیط دیده شده و هم در تعاملات شخصی شما دیده شود. تمامی چیز های قابل لمس- از کارت های ویزیت کاری گرفته تا تبلیغات و بسته بندی نیاز به برچسبی از لوگوی شما دارند. هنگامی که وبسایت خود را طراحی می کنید: لحن، پیام، شخصیت و هویت خود را در محتوی آن بگنجانید. صفحات پروفایل روی شبکه های رسانه های اجتماعی باید بصورت بصری حاوی برند و لحن انتخاب شده شما باشند.

گام 10: با برند خود بمانید

مگر اینکه تصمیم بگیرید که برند خود را بر اساس ارزیابی نظرات مشتریان به چیزی بهینه تر تغییر دهید، پایبندی یک کلید اساسی است.

هنگامی که یک لحن و صدای مشخصی را انتخاب کردید، برای هر تولید کردن هر محتوی از آن استفاده کنید. به صورت مکرر برند خود را عوض نکنید، این عدم پایبندی مشتریان را پریشان کرده و برندسازی بلند مدت را سخت تر می کند. استارباکس یکی از عمده ترین خرده فروشان قهوه در جهان است، و برند آنان همیشه قول داده است که مردم بیشتر کنار هم جمع کند. هدف استارباکس؟ الهام بخشیدن و پرورش روح انسان-یک شخص، یک لیوان و یک محله در هر زمان .

به همین دلیل است که تمامی مغازه های استارباکس دارای وای فای رایگان، میزهای بزرگ و موزیک آرام بخش برای زمینه سازی گفتگو می باشد. آنان همیشه نام شما را روی قهوه تان برای می نویسند تا احساس خاص بودن داشته باشید. علارغم یک تغییر در لوگو در سال 2011 (حذف اسم شرکت!)، پیش قضاوت و درک از برند استارباکس به قوت خود باقی ماند. هنگامی که شما آن لوگوی پری دریایی ساده شده را می بینید، چه احساسی دارید؟ من تضمین می کنم که حسی به شما دست خواهد داد

با برند خود بمانید

گام 11: بزرگترین طرفدار و مدافع برند خود باشید

هنگامی که برندی ساخته و با کسب و کار کوچک شما هماهنگ شده است، شما (و کارمندانتان) بهترین وکیلان و طرفداران این برند می باشید.

هیچ کس بهتر شما بررندتان را نمی شناسد، پس این وظیفه شما است که آن را تبلیغ کنید. هنگامی که در حال استخدام کارمند می باشید، دقت کنید که آنان با هدف، بینش و ازشهای برند شما هم راستا و سازگار باشند. کارمندان خود را تشویق کنید تا برندی شخصی ساخته که در راستای برند شرکت شما باشد، که خود باعث افزایش محدوده دسترسی می شود. به مشتریان وفادار نیز حقی بدهید، آنان را تشویق کنید تا بررسی هایی پست کرده، یا محتوی آنلاین شما را به اشتراک بگذارد.

نتیجه گیری

یک فرایند برندسازی مستحکم می تواند کسب و کار شما را از یک ک کوچک به یک رقیب سرسخت تبدیل کند. شما درخواهید یافت که مشتریان شما اعتماد بیشتری به برند شما خواهند داشت، و به احتمال بیشتری به خرید چیزی که شما می فروشید، مبادرت ورزند. یک پیام سازگار و هویت بصری برای تقویت هدف خود ایجاد نمایید. برند خود را در تمامی جنبه های تجربیات مشتری بگنجانید: چه جلوی فروشگاه باشد، چه روی وبسایت شما یا در تعاملات شخصی شما!

مدیر عامل قبلی استارباکس و نایک، اسکات بدبری گفته است: یک برندی داستانی است که همیشه بازگو می شود . یک استراتژی موثر برای کسب و کار کوچک خود در پیش گرفته و داستان خود را بازگو کنید.

شما فکر می کنید که کدام برندها در فرایند های برند سازی خود بیشترین موفقیت را داشته اند؟

کامنت ها یا سوالات خود را در زیر برای ما پست کنید!

فرش اسپارکس یک استودیوی خلاق و متخصص در امر برندسازی، طراحی وبسایت های شخصی سازی شده و بازاریابی آنلاین می باشد. ما می توانیم شما را در یک حضور آنلاین موفق با برند موفق یاری کنیم. برای پروژه بعدی خود از ما مشاوره رایگان بگیرید.

اگر از این پست لذت برده اید، لطفا آن را به اشتراک بگذارید!

درباره نویسنده
محمد ثنامهر

محمد ثنامهر

info@sanamehr.com

نظرات شما عزیزان
  نظرات

نظری وجود ندارد.

Fall 2010 Handbag Trends - Do You Know What Handbag Purchaser? It is known that charm jewellery brings luck your life and many people people all of them for the luck aim. Some of them even use them just to improve their appearance. Charms are connected to the clippings which consequently are belonging to either a necklace or bracelets. Harming the charms are connected with a bracelet since appears good to them. hand bag charms are used as the two purpose, in order to.e. for luck and for a fashion accent. It can be you to discover the photo you wish to be printed on the handbag. With option, you can be certain that nobody will have the identical design as yours. Photo handbags will also one of the finest gift ideas you can give your friends. For example, if your friends are celebrating their wedding anniversary, you get a their wedding picture perhaps romantic picture of them printed on a handbag. The final step inside placing your order. Trust it or not, you could actually place your photo handbag order through the internet with your chosen photo scanned or sent in digital online form. You could also snail mail your picture and send it for the customer service department for this Gina Alexander collection. Shake out any loose dirt via inside liner by turning the bag inside out (if possible). Wipe the within liner served by a dry cloth remove any remaining residue. Turn the bag right side out. Along with a damp cloth, wipe have a scenic outside of your bag, placing special attention on backside of the purse and on the handles, which both tend to build up more airborne debris. Gently wipe the dry along with a soft washcloth. If the material of the handbag is cloth you must have to spot fix it only. Again, please stick to the manufacturer instructions for your unique handbag. Still there isn't any a nagging anxiety which been bugging you about your latest luxury handbag. This anxiety has been further heightened by recent news get seen on the television or read within papers. You will have even heard most of your friends express their concerns if you went out window online shopping. The fear that think about designer handbag could thought of a fake! The shade of the genuine Birkin purse looks brighter while shade of phony Birkin handbag is dull and darker. Fake Birkin handbag has filthy appearance. The interior of a genuine handbag is clean profitable inside in regards to a fake handbag is ruined. Once your items are grouped accordingly the world for sluggish organization start. You will need either a handbag organizer insert or several zippered pouches to begin. Purse organizer inserts have pockets and dividers for all of items promote the job easier. However an inexpensive investment which will save you time and energy in your immediate future. However, if you won't have a handbag organizer, several zippered cosmetic pouches is useful. If you are using zippered pouches, simply group like items in the same body. Organize your items so that can easily easily be found. Purchasing the perfect lady's handbag is often a challenge for the ladies around the globe. It is true that the choices are plenty, but sure you'll get yourself a great piece that will complement you in every way and won't hurt your wallet. handbag butlers, shopping for handbags, leather handbags Here you can buy Handbags Replica :
gucci replica 1:1 louis vuitton backpack replica Louis Vuitton outlet Espana fake Louis Vuitton shoes imitation sac louis vuitton louis vuitton wallet replica replica louis vuitton luggage hermes birkin replica hermes birkin replica replica designer scarves Louis Vuitton pas cher louis vuitton bumbag replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton luggage Louis vuitton false online replica louis vuitton wallet Replica Gucci Belts Louis Vuitton Replica replica louis vuitton m40780 borse louis vuitton imitazioni cartier love bracelet replica louis vuitton fake louis vuitton bag replica louis vuitton keepall replica replica cartier ring Replica Louis Vuitton backpack dior replica louis vuitton wallet replica goyard replica cartier love bracelet replica louis vuitton replica Portafoglio louis vuitton falso louis vuitton outlet louis vuitton wallet replica fake louis vuitton mini purse Louis Vuitton Tasche aus Turkei Louis Vuitton false fatte bene Scarpe louis vuitton imitazioni louis vuitton imitazioni replica louis vuitton replica louis vuitton louis vuitton replica Louis Vuitton replica replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica Louis Vuitton shoes louis vuitton shoes replica louis vuitton shoes replica Louis Vuitton wallet replica imitazioni borse louis vuitton replica louis vuitton replica louis vuitton louis vuitton wallet replica replica louis vuitton m44813 fake louis vuitton sling