فرض کنید هر شخص در دنیای واقعی به عنوان یک انسان دارای شخصیتی است به عنوان مثال اگر شما شخصی را که برای اولین بار است از نزدیک ملاقات حضوری پیدا می کنید و هیچ شناختی را از وی نداشته باشید طبیعتا شناخت شما در حیطه بصری و کمک گرفتن از حواس پنچ گانه خواهد بود.
مثلا اگر فرد شیک پوش بوده و معطر باشد یک برداشتی را از فرد خواهید داشت و اگر ژنده پوش و بد بو باشد برداشت دیگری از فرد خواهید داشت در حقیقت شما این شناخت را از ظاهر آن فرد و از طریق حواس پنج گانه خود ادراک کرده و هویت آن شخص را در ذهن خود ایجاد کرده اید.
برای خوش درخشیدن در ذهن مشتری , باید حواس پنچ گانه مشتری را مدیریت کنیم تا ادراکی که از برند شما دریافت می نماید برداشتی مثبت و تحسین بر انگیز باشد که در حقیقت به این امر مدیریت ذهن در برندینگ گفته می شود.
حال برای اینکه این هویت برند ساخته شود از ابزاری باید استفاده نماییم که در این بخش طبیعتا چون عمده ترین المان برندینگ ظاهر و View کار است از ابزارهای گرافیکی و IT باید استفاده نماییم تا برندسازی را شروع کنیم
معرفی 9 ایده خلاق برای انتخاب یک نام موفق برای کسب و کار شما که در حقیقت با استفاده از این روش های خلاق نام خود را نزدیک تر به انچه که باید باشد انتخ...
یک فرایند برندسازی مستحکم می تواند کسب و کار شما را از یک کسب و کار کوچک به یک رقیب سرسخت تبدیل کند. شما درخواهید یافت که مشتریان شما اعتماد بیشتری ب...
احتمالاً یک چالش بزرگ را در راهاندازی کسب و کار یا شرکت خود تجربه کردهاید: انتخاب نام مناسب، یکی از دشوارترین مراحلی است که پیش روی یک کارآ...
خدمات برندینگ ارائه شده در گروه برندینگ ثنامهر به منظور پیاده سازی هویت برند شما هستند که در حقیقت برای رسیدن به هدفی که ابتدا تحلیل کرده اید و سپس استراتژی چیده اید و سپس برنامه ریزی نموده اید استفاده می شوند تا برندسازی با قدرتمندی تمام صورت پذیرد.
در حقیقت روش استفاده از تمامی ابزارهای گرافیکی تحت تاثیر و تحت امر خروجی تحلیل مدیریت برند می باشد.
به عبارت عامیانه تر رنگ سازمانی که انتخاب کرده ایم باید متناسب با ماهیت و موضوعیت کسب و کار شما باشد و همچنین اصول روانشناسی رعایت گردد و طراحی لوگو با رنگ سازمانی متناسب بوده و ماهیت کسب و کار در وجه ظاهری لوگو قابل مشاهده و ادراک باشد. و لوگوی طراحی شده با ست اداری هماهنگ بوده و ست اداری نیز با طراحی سایت و طراحی سایت نیز با طراحی بروشور و کاتالوگ ها هماهنگ و یکپارچه باشد.
طراحی لوگو صرفا یک کار گرافیکی نیست طراحی لوگو بدون دانش برندینگ در حقیقت راه رفتن بر لبه پرتگاه می باشد که اگر اصول مدیریت برند رعایت نگردد باعث ضربه جبران ناپذیر برای کسب و کار شما خواهد بود
طراحی ست اداری باید هماهنگ و هم راستا با استراتژی مدیریت برند و خط مشی هویت برند باشد که در حقیقت Integrate بودن تمامی المان های ست اداری نمایانگر المان های هویت برند باید نیز باشد چه از لحاظ رنگچه از لحاظ فرم
طراحی سایت حرفه ای با اصول فنک شو و هویت برند و استراتژی برند و اصول مهندسی نرم افزار یکی از الزامات اصلی هر کسب و کار برای رسیدن به برندسازی یا همان برندینگ می باشد که در حقیقت وب سایت پایگاه اصلی استراتژی شماست
امروزه برندسازی یا برندینگ بدون دانش IT و ابزارهای IT میسر نیست برنامه موبایل رسانه ای است قدرتمند در دستان مدیر برندسازی شما که بدون آن رسیدن به اهداف برندینگ میسر نخواهد شد ولی رعایت تقدم و تاخر در تولید برنامه الزامیست
در حقیقت تمامی المان ها تک به تک و یا در کنار هم باید هویت برندی را که تعیین کرده ایم را جامعه عمل بچوشاند همانند اینکه فردی را لباس زیبا و عطری زیبا آراسته کنیم که در عمل با یک نگاه مشتری یکپارچگی در هویت برند را مشاهده نماید.
برندسازی اینترنتی یا وب برندینگ در حقیقت مجموعه ای از تکنیک های IT می باشد که باعث افزایش محبوبیت و مشهوریت وب سایت شما می گردد
دیجیتال برندینگ >
امروزه هر شخصی که تخصص و مهارتی را کسب نموده باید به پرسنال برندینگ خود بها دهد. برندسازی شخصی تنها راه موفقت شما در کسب و کار است
پرسنال برندینگ >
ایجاد ذهنیت مثبت از شرکت و نام تجاری شما در اذهان عمومی مشتریان که در حقیقت باعث افزایش بازدهی شرکت خواهد شد را برندسازی شرکتی گویند
برندسازی شرکتی >
برندسازی محصول یا برندسازی خدمات چیزی فراتر از ایجاد محبوبیت است بلکه باعث وفاداری مشتری به محصولات و حتی خود شرکت می گردد
برندسازی محصول >